Skoda lansează noi versiuni pentru Octavia RS, dedicate familiștilor grăbiți. Disponibilă, până acum, doar ca plug-in hybrid, Octavia RS va putea fi comandată și cu motor diesel sau pe benzină.
Skoda Octavia RS cu motor turbodiesel vine cu 200 de cai putere și un cuplu de 400 Nm. Sunt exact cifrele lui Volkswagen Golf GTD. Această versiune va putea fi comandată doar cu transmisie automată DSG cu șapte trepte și dublu ambreiaj.
Cei care aleg Octavia RS cu motor diesel vor putea bifa și căsuța pentru tracțiune integral. Astfel configurată, mașina poate accelera de la 0 la 100 km/h în 6,8 secunde. Viteza maximă este de 243 km/h.
Constructorul ceh trece 245 de cai putere și 370 Nm în contul versiunii cu motor de 2.0 litri pe benzină. Propulsorul poate fi cuplat la o transmisie manuală cu șase trepte sau la o transmisie automată cu șapte trepte și dublu ambreiaj. Aceasta di urmă poate accelera de la 0 la 100 km/h în 6,7 secunde. Ambele ating o viteză maximă de 250 km/h.
Acestea se alătură versiunii Octavia RS iV, pusă în mișcare de un motor pe benzină de 1,4 litri și de un motor electric, care dezvoltă împreună 245 de cai putere și 400 Nm.
Clienții vor putea comanda noile versiuni și cu o caroserie Combi.
Cum arată noile Skoda Octavia RS cu motoare pe combustie?
Noile Skoda Octavia RS cu propulsie convențională au o grilă a radiatorului vopsită în negru, prizele de aer sunt mai mari, iar difuzorul de aer prezintă linii noi. Grila este flancată de faruri LED matrix, oferite standard. Jantele de 18 inci sunt și ele negre și prezintă etriere roșii.
Versiunea Combi primește un eleron în continuarea acoperișului.
Șoferul de Octavia RS cu motor diesel sau pe benzină primește un volan sport, scaune sport îmbrăcate în material textile de culoare neagră sau, optional, în Alcantara și finisaje din aluminiu. Acesta va putea configure instrumentarul de bord digital Virtual Cockpit și cu noua setare Sport.
Viitorul posesor de mașină de familie cu logo RS va putea comanda contra cost sistemul Dynamic Chassis Control, iar Skoda a rezervat un diferențial electronic versiunii pe benzină. Suspensia sport, care reduce garda la sol cu 15 milimetri față de versiunea standard, se regăsește în echiparea de bază.